PPK: poradnik pracodawcy

Jak każdy nowy program, Pracownicze Plany Kapitałowe rodzą z pewnością wiele pytań, wątpliwości i wyzwań. W jaki sposób wybrać instytucję finansową, która będzie zarządzała PPK? Jakich dostosowań wymagać będą systemy kadrowo-płacowe? Jak informację o PPK przedstawić pracownikom? Odpowiedzi na te pytania znajdą Państwo na konferencjach z cyklu „PPK: poradnik pracodawcy', organizowanych przez „Rzeczpospolitą'. Pracodawcy RP są patronem wydarzeń.

Konferencje odbędą się:

· 5 grudnia br. o godz. 9.00 w hotelu Bulwar przy Bulwarze Filadelfijskim 18 w Toruniu



· 11 grudnia br. o godz. 9.00 w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych (Sala Notowań) przy ul. Książęcej 4 w Warszawie.



Chcemy skupić się wyłącznie na praktycznych aspektach wdrażania i funkcjonowania PPK. Dzięki wiedzy i doświadczeniu naszych prelegentów będą mogli Państwo poznać zasady tworzenia PPK, dowiedzieć się w jaki sposób wybrać instytucję zarządzającą, jak również rozstrzygnąć kwestie prawne i podatkowe, związane z uruchomieniem i działaniem PPK. Dopełnieniem spotkania będą krótkie prezentacje renomowanych instytucji finansowych, planujących zarządzać Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.

Jesteśmy przekonani, że uczestnictwo w konferencji pozwoli na sprawne wdrożenie PPK w Państwa firmie. Serdecznie zapraszamy do rejestracji na stronie konferencje.rp.pl. Liczba miejsc jest ograniczona. Udział w konferencji jest bezpłatny.