Pierwsze webinarium otwierające cykl - „Twoje efektywne i nowoczesne Call Center' - odbędzie się w czwartek 13 maja o godz. 10:00.
Webinarium dedykowane jest dużym Call Center, firmom posiadającym centrale PBX, biura obsługi klienta i działy reklamacji, szczególnie w e-commerce, a także wszystkim posiadającym telefonię VoIP. Udział w spotkaniu gwarantuje zdobycie wiedzy i nowego spojrzenia na tematykę monitorowania i rozwiązywania problemów z połączeniami telefonicznymi. Podczas spotkania zaprezentowane zostanie Państwu rozwiązanie Alfa VoIP Monitor.
Każdy z uczestników będzie miał możliwość zapisać się na bezpłatny warsztat oraz otrzyma rabat na wdrożenie.
Ekspert:
Maciej Krajewski - Senior Consultant w Alfavox, ekspert z zakresu nowoczesnych technologii i technik zarządzania takich jak Lean, Kaizen i TQM, absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Ekonomia Przedsiębiorstw.
Na spotkaniu dowiedzą się Państwo:
- Jak znacznie skrócić czas trwania awarii sieci telefonicznej VoIP
- Jak uzyskać krótsze przerwy w pracy Call Center
- Jak zredukować czas pracy działu IT potrzebnego do rozwiązania problemu nawet o 70%
- Jak móc analizować ponad 100 000 jednoczesnych połączeń na jednym serwerze
Webinarium odbędzie się na platformie ClickMeeting, udział wymaga rejestracji. Formularz rejestracyjny jest dostępny tutaj. W trakcie webinarium będzie można zadawać pytania na czacie.
Kolejne webinaria w ramach cyklu (terminy i szczegóły podamy wkrótce):
- Skuteczne kanały kontaktu z klientem: voiceboty i chatboty
- Budowanie nowoczesnych relacji ze świadomym klientem
Zapis webinarium będzie dostępny na kanale Pracodawców RP w serwisie YouTube.