Gospodarka, siła, wizja
Zaufało nam 19 000 firm zatrudniających przeszło 5 000 000 pracowników

Zapraszamy na webinarium “Transformacja placówki medycznej w dobie POST-COVID”

Szanowni Państwo!

Jak odpowiednio przeprowadzić transformację placówki medycznej, zachowując wysoką jakość obsługi i zadowolenie personelu medycznego? Jak zbudować przewagę konkurencyjną? Jaki kierunek należy obrać, aby odnieść znaczący sukces w dobie 'nowej normalności'?

Na te pytania odpowiemy podczas bezpłatnego, otwartego webinarium pt. “Transformacja placówki medycznej w dobie POST-COVID”, na które zapraszamy wraz z Alfavox we wtorek, 22 czerwca, o godz. 10:00.

Spotkanie odbędzie się na platformie ClickMeeting. Aby uczestniczyć, zarejestruj się tutaj.

Podczas webinarium przedstawione zostaną wypracowane przez Alfavox rozwiązania, które już przyczyniły się do przyspieszenia obsługi pacjenta.

Według analityków Gartnera 63% dostawców usług medycznych – w związku z wewnętrznymi zmianami organizacyjnymi, presją kosztową, regulacjami prawnymi, finansowaniem oraz zmieniającymi się oczekiwaniami pacjentów - odnotowało poważne zakłócenia w swojej działalności. Biorąc pod uwagę te zmiany, tylko najlepiej przygotowane organizację będą w stanie skutecznie konkurować na rynku. Gartner ocenia, że dobrze przygotowany – przez co rozumie się wykorzystanie nowoczesnych narzędzi pozwalających na optymalizację procesów i wdrażanie podejścia digital-health first - jest jedynie co piaty dostawca usług medycznych (22%).

Alfa Customer Experience to rozwiązanie, które w kilka godzin jest w stanie przenieść działalność placówki medycznej do pracy zdalnej. Platforma umożliwia przeprowadzanie konsultacji medycznych z komputerów i urządzeń mobilnych, dzięki połączeniom głosowym, wideo i funkcji czatu.

Z kolei wirtualna recepcjonistka, kompleksowe rozwiązanie Alfavox, efektywnie i skutecznie przypomina o terminach wizyt, potwierdza je a przez to ogranicza odsetek nieodwołanych wizyt, których liczba, według Ministerstwa Zdrowia, w skali całego systemu publicznej ochrony zdrowia, sięga 17 milionów rocznie. To oszczędność czasu pracowników recepcji, personelu medycznego i lekarzy i ogromne oszczędności dla samych placówek.

Wirtualna recepcjonistka pozwala całkowicie wyeliminować nieodebrane połączenia. I jest to jedynie niewielki ułamek wszystkich możliwości w zakresie wsparcia placówki medycznej w zapewnianiu nowoczesnej, wirtualnej obsługi pacjenta oraz automatyzacji wielu powiązanych z tym procesów.

O tych i wielu innych rozwiązaniach wypracowanych przez Alfavox dowiedzą się Państwo podczas naszego webinarium.

Spotkanie poprowadzi Maciej Krajewski, Senior Consultant Alfavox.


W trakcie webinarium możliwe będzie zadawanie pytań na czacie.

Zapis webinarium będzie dostępny na kanale Pracodawców RP w serwisie YouTube.

Serdecznie zapraszamy!