Szanowni Państwo!
Zapraszamy do obejrzenia nagrania z webinarium 'Zasady opłacania i rozliczania składek. Pomoc w spłacie nieopłaconych należności'. To kolejne spotkanie z cyklu szkoleń przygotowanych przez Pracodawców RP we współpracy z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Szkolenie odbyło się w czwartek, 19 sierpnia, o godz. 12:00.
Webinar prowadziła:
Agnieszka Janiszewska, Naczelnik Wydziału Rozliczeń Kont Płatników Składek w II Oddziale w Warszawie. Jest wieloletnim pracownikiem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Od początku zatrudnienia związana z Pionem Dochodów. Obecnie zajmuje stanowisko Naczelnika Wydziału Rozliczeń Kont Płatników Składek. W okresie długoletniej pracy w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych angażowała się również w działalność szkoleniową. Jako pracownik Siedziby Oddziału prowadziła szkolenie dotyczące „Zgłaszania i ewidencjonowania płatników składek oraz zasady opłacania i rozliczania składek” prowadzonych dla Państwowej Inspekcji Pracy. Była ona wsparciem dla osób prowadzących szkolenie z Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR) w tematyce dotykającej ZUS.
Podczas szkolenia zostały omówione następujące zagadnienia:
- zasady zgłaszania i ewidencjonowania płatników składek
- zasady składania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych
- zasady opłacania składek
- sposób rozliczania wpłat na koncie płatnika
- ulgi z tytułu nieopłaconych należności
- ulgi w ramach prowadzonego postępowania egzekucyjnego