Gospodarka, siła, wizja
Zaufało nam 19 000 firm zatrudniających przeszło 5 000 000 pracowników

RetailTec Congress

Zmiany w ekosystemie i przyszłość handlu

Szanowni Państwo,

Zapraszamy na RetailTec Congress, który odbędzie się w dniach 31 maja – 1 czerwca 2021 r., w formule online, na dedykowanej platformie. Po raz kolejny kluczowi liderzy branży retail spotkają się, aby wyznaczyć strategiczne kierunki działania sektora handlu w Polsce biorąc pod uwagę trendy i wyzwania, jakie dziś kształtują ten rynek. – Rok 2021 będzie rokiem skalowania innowacji i technologii – uważa Michał Pieprzny, Przewodniczący Rady Programowej Kongresu i dlatego to właśnie ten temat będzie szeroko dyskutowany podczas wydarzenia.

Kongres zainaugurowany zostanie dyskusją na temat skutków COVID-19 w sektorze retail oraz wykorzystania nowych technologii, które w erze pandemii stały się akceleratorem zmian i kluczowym czynnikiem adaptacji do nowej rzeczywistości. Eksperci przeanalizują strategiczne kierunki rozwoju sektora handlowego w kontekście odbudowy gospodarki. Ważnym tematem podczas wydarzenia będzie post-pandemiczny klient – omówione zostaną zmiany w zachowaniu klientów i wpływu pandemii na ich nawyki zakupowe. Czy klient będzie chciał wrócić do kanału tradycyjnego czy pozostanie online? Wśród omawianych trendów pojawi się także post-pandemiczny klientocentryzm, czyli odpowiedź rynku na aktualne wyzwania stawiane przez klientów. Grono prelegentów przedyskutuje również założenia, szanse i zagrożenia związane z osiąganiem celów neutralności klimatycznej Europa 2050 w kontekście zmian ekonomicznych, politycznych i nowych oczekiwań konsumentów w zakresie dbałości o środowisko naturalne.

Drugi dzień Kongresu poruszy tematy związane z innowacjami w zakresie rynku e-commerce oraz zastosowaniem nowoczesnych systemów płatności. Eksperci omówią strategię omnichannel z wykorzystaniem nowego modelu tradycyjnych sklepów. Część dyskusji poświęcona zostanie kwestii logistyki w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Przeanalizowana zostanie ewolucja łańcucha dostaw w świetle pandemii, w tym elementów kluczowych z punktu widzenia klienta oraz najnowszych rozwiązań logistycznych. Na koniec kongresu zaplanowane zostało interaktywne podsumowanie całego wydarzenia, podczas którego wyciągniemy wnioski na temat przyszłości handlu i technologii w ekosystemie retailowym wraz z analizą całej branży handlowej na rynkach wschodzących.

Misją RetailTec Congress jest wspieranie polskiego handlu w podążaniu za ciągłymi zmianami, katalizowanie jego rozwoju i pomoc w wyszukiwaniu i wprowadzaniu potrzebnych innowacji na rodzimy rynek. Wydarzenia skierowane jest dla przedstawicieli sieci handlowych, e-commerce, detalistów, centrów handlowych, producentów, przedstawicieli logistyki i magazynowania, podmiotów pro-eko oraz oferujących usługi i nowoczesne technologie dla retailu.

W roli prelegentów wystąpią m.in.:

  • Renata Juszkiewicz, Prezes, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
  • Michał Pieprzny, Country Leader, SAS Poland
  • Ronald Binkofski, President CEE HGR, VP GM EMEA IGS, Honeywell
  • Jakub Czerwiński, VP CEE, Adyen
  • Patrick Dittli, Director Business Development, SAS Institute Canada
  • Łukasz Dwulit, Head of International Growth, Alibaba
  • Andrew Fowkes, Head of Retail Centre of Excellence, Retail Solutions Director, SAS (UK)
  • Anna Gorączka, Green Officer, Żabka
  • Krzysztof Kręcikij, Enterprise Sales Executive, Salesforce
  • Maria Mazzone, Managing Director Innovation, Accenture Italy
  • Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability, Allegro
  • Michał Siwek, Dyrektor, Departament Międzynarodowy Hub Food&Agri, BNP Paribas
  • Anna Szczygielska, General Manager Poland, Viafintech
  • Tomasz Trzósło, Prezes Zarządu, EPP Poland
  • Łukasz Turczyński, Global Accounts & SME Market Sales Director, inPost
  • Bartłomiej Wojdyło, Sustainability Deputy Director, CANPACK S.A.
  • Katarzyna Zubrzycka, Head of Merchant Sales & Acquirers, CEE, Visa

Pełna lista prelegentów RetailTec Congress jest dostępna tutaj.


Kongres realizowany jest w ramach działalności firmy MMC Polska, organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe dedykowane kadrze menadżerskiej oraz zarządom firm. W dobie ostatnich wydarzeń spotkanie organizowane w formule online jest bezpieczną i wygodną formą zdobycia wiedzy!


Powrót