Gospodarka, siła, wizja
Zaufało nam 19 000 firm zatrudniających przeszło 5 000 000 pracowników

ExpoAlimentaria 2020 – szansa na zdobycie rynku spożywczego w Peru

Już 30 września rozpoczynają się wirtualne targi branży spożywczej ExpoAlimentaria 2020 w Peru. Do udziału w nich zapraszają Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz Ambasada RP w Peru. Zgłoszenia będą rejestrowane do 24 września.

Polscy wystawcy będą się prezentować w wirtualnym polskim pawilonie narodowym. Taka promocja daje możliwość wyróżnienia się na tle konkurencji z całego świata.

Peru pozycjonuje się jako strategiczny partner gospodarczy Unii Europejskiej. Podpisana w 2013 r. umowa o wolnym handlu między UE a Peru, Kolumbią oraz Ekwadorem wyeliminowała lub znacznie zredukowała cła na większość produktów importowanych do Peru. Branża spożywcza to sektor szczególnie perspektywiczny dla polskich firm.

Prezentacja na ExpoAlimentaria 2020 to:

· udział w targach przez 45 dni,

· personalizowany profil wystawcy,

· umówienie spotkań z wyselekcjonowanymi kupcami,

· statystyki z wizyt na profilu (liczba wizyt, najchętniej oglądane produkty, raporty wybranych firm),

· dostęp do wydarzeń wirtualnych organizowanych w ramach targów: wydarzenia matchingowe, konferencje, wykłady, seminaria),

· 6-miesięczny dostęp do serwisu B2B Peru umożliwiającego stały kontakt z kupcami,

· szczegółowe informacje o potencjalnych kupcach.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu oferuje dodatkowo:

· organizację spotkań B2B,

· przygotowanie spersonalizowanych analiz rynku,

· wsparcie w rozmowach i negocjacjach z potencjalnym kupcem.

Impreza objęta jest patronatem peruwiańskiego Ministerstwa Rolnictwa Ministerstwa Turystyki oraz Handlu Zagranicznego oraz Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Koszt uczestnictwa wynosi 530 USD. Jednak w przypadku zarejestrowania w pawilonie polskim powyżej 5 firm obowiązuje 10 proc. rabat.

Zainteresowanych przedsiębiorców prosimy o kontakt z kierownikiem Zagranicznego Biura Handlowego w Limie do 24 września: zofia.polakiewicz@paih.gov.pl.