Gospodarka, siła, wizja

Grupa Eurocash szuka Herosów Polskiej Przedsiębiorczości. Rusza plebiscyt dla właścicieli małoformatowych sklepów spożywczych

Grupa Eurocash organizuje wyjątkową akcję promującą polski handel detaliczny. Wszyscy współpracujący z nią przedsiębiorcy mogą wziąć udział  w konkursie „Herosi Polskiej Przedsiębiorczości – Plebiscyt Handlu Detalicznego”. Pracodawcy RP są patronem plebiscytu, a Prezydent Andrzej Malinowski zasiada w jury.

Zwycięzcy zdobędą atrakcyjne nagrody finansowe na rozwój swojego biznesu,  a cała branża pozna dobre, warte naśladowania, praktyki biznesowe. Nagrody czekają również na głosujących – klientów małoformatowych sklepów spożywczych.

Celem Plebiscytu „Herosi Polskiej Przedsiębiorczości” jest wyróżnienie i promocja działających w handlu detalicznym polskich przedsiębiorców, którzy prowadzą swój biznes z prawdziwym zaangażowaniem i pasją. Grupa Eurocash chciałaby również za jego pomocą zachęcać współpracujących z nią detalistów do wzmacniania partnerskich relacji z klientami ich sklepów oraz zaprezentować inspirujące historie i ludzi, którzy stoją za sukcesami biznesowymi. Zdaniem organizatora Plebiscytu „Herosi Polskiej Przedsiębiorczości” to właśnie właściciele małoformatowych sklepów detalicznych są fundamentem krajowej przedsiębiorczości.

Dla przedsiębiorców zachętą do udziału w Plebiscycie jest nie tylko prestiż i okazja do zaprezentowania swojej działalności całej Polsce, ale także atrakcyjne nagrody finansowe.

Zwycięzcy w każdej z pięciu konkursowych kategorii na dalszy rozwój swojego biznesu otrzymają po 40 000 zł. Zajęcie drugiego miejsca zostanie nagrodzone kwotą 20 000 zł, a trzeciego – 10 000 zł.

- Od dawna obserwujemy i podziwiamy naszych Klientów. Są niesamowicie inspirującymi partnerami biznesowymi. Ich przedsiębiorczość, zaradność, pracowitość i upór w dążeniu do celu nas również motywują do tego, by dostarczać jak najlepsze rozwiązania i warunki rozwoju dla handlu detalicznego. Kategorie naszego Plebiscytu nie są przypadkowe. Wiemy,  że za sukcesem przedsiębiorców - detalistów  w Polsce stoją oni sami, ich zespoły oraz unikalne cechy, które ich wyróżniają i powodują, że jak nikt inny są w stanie jakością obsługi, dopasowaniem oferty indywidualnie do każdego kupującego zwyciężać na polskim rynku. Chcemy, aby oni – Herosi Polskiej Przedsiębiorczości – byli wzorem dobrych praktyk dla całej Polski. A my pragniemy im podziękować za codzienną współpracę – komentuje Marta Gampf, Dyrektor Marketingu Grupy Eurocash.

W Plebiscycie „Herosi Polskiej Przedsiębiorczości” wyróżniane będą dobre praktyki w pięciu obszarach wyróżniających polski handel detaliczny:


1. Wszechstronność
– Heros z tej kategorii nie boi się podejmować odważnych decyzji biznesowych i inwestuje w nowe technologie wspierające sprzedaż, siłą jego biznesu jest różnorodność; swój biznes buduje pod różnymi szyldami – elastycznie dopasowując format działalności pod potrzeby konsumentów w konkretnych lokalizacjach.  Dzięki temu zapewnia swoim klientom dostęp do różnych produktów i ofert promocyjnych.

2. Zaangażowanie – przedsiębiorca startujący w tej kategorii dla swoich klientów ma zawsze najlepsze produkty i oferty, a jego sklep jest centrum lokalnego życia; dzięki jego działalności nawet mieszkańcy najmniejszych miejscowości mają dostęp do ulubionych produktów  i marek; swoją siłę i sukces biznesowy wykorzystuje, by pomóc swoim sąsiadom; działa na rzecz lokalnej społeczności, wspiera krzewienie kultury fizycznej, sztuki, edukacji, tworzy miejsca pracy. Jego klienci są beneficjentami jego działalności pozabiznesowej i mogą czerpać z niej korzyści.

3. Lokalność – Heros korzysta z dostaw od lokalnych producentów; świeże owoce, warzywa, nabiał czy mięso od okolicznych wytwórców są atutem asortymentu jego sklepów. Zapewnia swoim klientom dostęp do wysokiej jakości lokalnych i regionalnych produktów w najlepszych cenach.


4. Przyjazność – siłą biznesu zwycięzcy w tej kategorii jest zbudowany w oparciu o partnerskie stosunki lojalny zespół oraz bliskie relacje z klientami. Odwiedzający jego sklepy czują się w nich jak u siebie i zawsze mogą liczyć na profesjonalną, ale też sympatyczną obsługę.


5. Rodzinność – Heros prowadzi wielkopokoleniowe przedsiębiorstwo, a członkowie jego rodziny są równoprawnymi partnerami w biznesie. Korzysta z doświadczeń starszych oraz innowacyjności młodszych pokoleń – skutecznie łączy tradycję z nowoczesnością. Oferta jego sklepów uwzględnia potrzeby wszystkich pokoleń. 


Zasady udziału w plebiscycie


Konkurs „Herosi Polskiej Przedsiębiorczości – Plebiscyt Handlu Detalicznego” skierowany jest do wszystkich właścicieli małoformatowych sklepów spożywczych współpracujących z Grupą Eurocash. 

Od 24 lipca mogą zgłaszać swoje kandydatury za pośrednictwem strony www.herosiprzedsiebiorczosci.pl. Tam również można przeczytać sylwetki kandydatów do tytułu „Herosa Polskiej Przedsiębiorczości” oraz oddać głos na swojego faworyta.

Udział w Plebiscycie jest całkowicie bezpłatny i otwarty zarówno dla samych kandydatów, jak i dla osób oddających głosy. Dla tych ostatnich organizator również przewidział również nagrody finansowe.

Głosować można do 10 września. Spośród właścicieli sklepów, którzy uzyskają największą liczbę głosów komisja ekspercka wybierze 15 laureatów – po trzech w każdej kategorii.

Wyniki ogłoszone zostaną 26 września 2017 r.

Szczegółowy regulamin plebiscytu: 
www.herosiprzedsiebiorczosci.pl



***
Grupa Eurocash to polski lider hurtowej dystrybucji produktów FMCG, czyli szybko zbywalnych produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholi i wyrobów tytoniowych. Swoją działalność biznesową od wielu lat opiera na partnerskich relacjach ze swoimi Klientami – właścicielami niezależnych sklepów detalicznych, tych zorganizowanych we franczyzę i tych, które są samodzielnymi podmiotami. Poprzez połączenie własnego know-how z przedsiębiorczością Klientów i Pracowników z sukcesem maksymalizuje swój udział w dystrybucji i sprzedaży.

Herosi Polskiej Przedsiębiorczości – Plebiscyt Handlu Detalicznego to ukłon w stronę Klientów Grupy Eurocash – najlepszych i najbardziej inspirujących partnerów biznesowych.

Kontakt dla mediów:

Piotr Czarniak
Senior Account Manager
Walk PR
piotr.czarniak@walk.pl
tel. 789 443 471


Izabela Tadra
Account Executive
Walk PR
izabela.tadra@walk.pl
+48 503 825 027


Powrót